Kríziskommunikációs Workshop
2013. szeptember 11. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Pellion Ágnes
Az Ernst & Young Marketing és Kommunikációs osztály igazgatója, jelenleg az Üzletfejlesztési osztály koordinációja is hozzá tartozik. Vezetőként felelős a vállalat, valamint az egyes szolgáltatási ágak teljes körű PR és branding feladataiért. Személyéhez fűződik az Ernst & Young mérhető sajtókommunikációs, stratégiai programjának kialakítása, mely rendszer regionális, 19 országban való bevezetése folyamatban van. Feladatai között kiemelt helyen áll az üzletfejlesztési stratégia kialakítása és megvalósítása, többek között az egyes sales platformok, és a vállalat piaci aktivációinak irányítása, szektor fókuszú megközelítésben egyaránt. Munkája során széleskörű tapasztalatot szerzett a hazai nagyvállalkozások és kkv-k piacán. Üzletfejlesztési oldalról felelős az Ernst & Young feltörekvő vállalatok szolgáltatási ágának kialakításért, vezetője az Év Üzletembere programnak, valamint több évben tagja volt a program globális szervezőcsapatának is. Az államigazgatási szektor ismerete és lobbi tevékenysége szintén fontos részét képezi mindennapi feladatainak. Ennek keretében komoly szerepet vállal az Ernst & Young kamarai együttműködéseiben, az állami szervezetek szakmai kapcsolatainak kialakításában (AmCham CSR Board, HBLF pénzügy és női vezetői munkacsoport, stb.). Az Ernst & Young-ot megelőzően a Coca-Cola Magyarország közkapcsolati és kommunikációs koordinátoraként felelős volt a vállalat márkaportfóliójának PR stratégiai fejlesztéséért. Mindennapi márkakommunikációs feladatait meghatározó marketing aktivációs felelősséggel egészítette ki (pl. Coca-Cola Beach House). Jelentős szerepet vállalt a még most is működő egészségtudatos imázs kampány kialakításában, a Testébresztő programban.