dijmenteskonzultacio

Menedzserképző Központ XIV. HR Konferencia

2019. április 11. (csütörtök)
Budapest, Expo Congress Hotel (1101 Budapest, Expo tér 2.)

Ábri Judit

Ábri Judit

MA, MCC
Executive coach, mentor coach, vezetőfejlesztő és kommunikációs tanácsadó

Az ELTE BTK angol-világirodalom szakon végeztem, PR másoddiplomát szereztem és 20 éves kommunikációs tanácsadói pályát követően 2009-ben kezdtem coachinggal foglalkozni.

2009-2010 folyamán két coach iskolát végeztem itthon (KPMG Executive Coach Mentor Akadémia, Flow Coaching School) s ezt követően gondoltam arra, hogy a legfrissebb külföldi vezetőfejlesztési szaktudásnak is Magyarországon a helye. Így indult a Coaching Határok Nélkül (CHN) 2011 szeptemberében, ami azóta is immár több mint 6 éve hónapról hónapra nemzetközi előadókat hív meg, hogy a szakma nagyjaitól itthon is tanulhassunk.

2017 februárjában MA in Coaching Mester képzést végeztem a Middlesex Egyetemen Londonban, majd áprilisban Master Certified Coach (MCC) minősítést szereztem a Nemzetközi Coach Szövetségnél (ICF). A CHN tudását bemutatva – szerző társammal – a „Coaching Határok Nélkül – 15 mestercoach 15 kedvenc eszköze” címmel könyvet írtunk, ami 2013 szeptemberében jelent meg.
Szabó Tamara kolléganőmmel lefordítottuk Julie Starrtól a „Coachszemlélettel a munkahelyen” című – az első és máig egyetlen munkahelyi coachinggal foglalkozó – szakkönyvét, melyet a CHN gondozásában adtam ki.

A CEU-n vendégelőadóként coachszemléletű vezetést, az IBS HR mesterszakán Bécsben coachingot tanítottam, vállalatoknál coachszemléletű vezetést és belső coach képzést tartok.

A brit Academy of Executive Coaching(AoEC) iskola coach trénereként kettő évfolyamon Budapesten képzést vezettem, jelenleg az MMS Worldwide Institute magyar partnereként a CHN Nemzetközi Coach Iskola keretei között ICF ACSTH 60+ órás 8 napos képzést vezetünk közösen dr. Chérie Carter-Scott amerikai MCC coachcsal.

Vezetőket coacholok, ha készen állnak fejlődni és reflektálni azon, ami fontos számukra. A LAZY saját modellem mentén vezetem a beszélgetéseket és támogatom ügyfeleimet.