Menedzserképző Központ II. Marketing Konferencia
2013. április 18. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Katona Zsuzsa
2007-ben szerzett kommunikáció szakos diplomát médiainformatika szakiránnyal az SZTE-n. Egy másfél éves olaszországi kitérő után 2008-tól keresőoptimalizálással kezdett el foglalkozni a Hírek Média Kft.-nél, majd mélyebben megismerkedett a Google Adwords hirdetési rendszerével is. 2010 óta egyre nagyobb hangsúly fektetődött munkájában a Google Analytics használatára, és az analitikai adatok alapján történő termékfejlesztésre és optimalizálásra. 2012 végén döntött úgy, hogy saját vállalkozást indít, amelyben célja, hogy a magyar weboldalak is kiaknázhassák a Google Analytics adta lehetőségeket, hogy a marketingköltések ésszerűsítésével és a vásárlási folyamat javításával növelhessék a profitjukat.