Menedzserképző Központ Turisztikai Konferencia
2013. június 21. (péntek)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 21 000 Ft + áfa
! Egy vállalattól két vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény
A rendezvény végén, a Hotel Fagus**** konferencia és wellness szálloda jóvoltából, egy 2 fő részére szóló, 2 éjszakás voucher kerül kisorsolásra a résztvevők között.
Ezen felül a Bálvány Kft. felajánlásával kisorsolásra kerül egy ajándékutalvány, mely felhasználásával kedvezményesen vehetők igénybe Partnerünk szolgáltatásai.
09.30 – 10.00 |
Regisztráció |
10.00 – 10.15 |
Moderátori megnyitó Kenderesy Nadin PR igazgató, Turizmus Kft. |
10.15 – 10.45 |
Mobilmegoldások szállodáknak Miért fontos a weboldalak okostelefonokra történő optimalizálása és milyen lehetőségeket tartogatnak a mobil applikációk a szállodáknak? Fáska Gábor igazgató, Opera Garden Hotel & Apartments |
Felhasználóbarát felületek |
|
10.45 – 11.15 |
Felhasználóbarát Facebook-oldal Lévai Richárd marketing vezető, tulajdonos, RG Stúdió Kft. |
11.15 – 11.45 |
Felhasználóbarát weboldal Mitől lesz hatékony egy turisztikai weboldal (a SEO-n túl)? Kreatív tartalom-tippek, trükkök, a lehető legnagyobb sales konverzió elérése érdekében, a világ legsikeresebb példáin keresztül bemutatva. Kolesár Krisztián alapító, kreatív producer, VISIONARY 7 Kft. |
11.45 – 12.30 | Ebéd |
Új offline trendek a szállodaiparban |
|
12.30 – 13.00 |
A jövő szállodája szolgáltatói szemmel Barátságos Szálloda mintaszálloda Csobota-Kis Árpád sales és rendezvényigazgató, Fagus**** Konferencia és Wellness Hotel Sopron |
13.00 – 13.30 |
Barátságos Szállodák kártya – kihagyható a kupon a szállodaiparból! Kondor Albert marketingvezető, Barátságos Szállodák kártya |
13.30 – 14.30 |
Fókuszban a településmenedzsment Egyedi desztinációmarketing, egyedi stratégiával a középpontban - tudatos továbbfejlesztések Zalakaroson; stratégia és marketing a hármas szereplői kör - önkormányzat, fürdő, egyesület – figyelembevételével és további szakmai szereplők bevonásával; a fő stratégiai elvek és irányok bemutatása Jámbor Tímea stratégiai- és marketing vezető, Zalakaros |
14.30 – | Programzárás |
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja! |
Egy turisztikai szakembernek rengeteg dologhoz kell értenie: a látogatót vonzó online marketingkampányok, felhasználóbarát felületek kialakítása és a Facebook-megjelenés koordinálása mellett foglalkoznia kell a különböző kedvezménykártyák és összetett csomagajánlatok offline kínálatával, terjesztésével is. A mobileszközökre készülő applikációk tesztelésével párhuzamosan olyan stratégiai kérdéseken kell gondolkodnia, hogy miként lehet a közvetlen működési környezet adottságait fejleszteni a területen működő államigazgatási, társadalmi szervezetekkel együttműködve, a településmenedzsment segítségével.
A turizmus talán legégetőbb kérdése a kupon-probléma. A szállodák keresik a kiutat az egyre inkább tehertétellé váló, minőségromlást okozó - ennek ellenére gombamód szaporodó - kuponos cégek szorításából. Jó hír, hogy ma már biztosan látszik: nem muszáj úgy táncolni, ahogy a kuponos cégek fütyülnek. A konferencián olyan rendszerek kerülnek bemutatásra, amelyek szembe mennek a jelenleg rosszul működő szisztéma logikájával.
A Menedzserképző Központ eseményén kipróbált, működő, és mindezek mellett jövőbe mutató megoldásokat mutatnak be előadóink, amelyekkel a mindennapi munka is megkönnyíthető. Célunk, hogy megmutassuk, milyen a jövő szállodája szolgáltatói szemmel.