Menedzserképző Központ Marketing Workshop
2015. május 21. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 25 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 14 900 Ft + áfa / fő áfa a díj!
A rendezvény időtartama: 13.00 – 17.00 /Kávészünettel - a részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./
Maximális létszám: 50 fő
Tréner: Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
2015-ben az online lehet a hazai hirdetési piac legnagyobb szelete, megelőzve a televíziós reklámbevételeket. Óriási fejlődésen megy keresztül a magyar digitális reklámpiac, ugyanis míg 10 éve mindössze 4 milliárd forintot fektettek be a hirdetők, 2014-ben már több mint 49 milliárd forintot költöttek digitális reklámeszközökre, ami 20%-kal több, mint az azt megelőző évben. A digitális világ, nap mint nap még a legjobb szakembereket is kihívások elé állítja, és a kérdés az, hogy a rohamos technológiai fejlődéssel, trendekkel ki, hogyan tartja a lépést.
A workshopot azoknak a cégvezetőknek, marketingeseknek, és digitális világ iránt érdeklődőknek ajánljuk, akik naprakészen és gyakorlatiasan szeretnék az online reklámozás jelenlegi trendjeit átlátni, tisztában akarnak lenni azzal, hogy mire kell egy weboldal fejlesztés során odafigyelni, hogyan kell megfelelő digitális marketing stratégiát tervezni, hogyan tudják mérni az online kampányok hatékonyságát, hol tart ma a közösségi média és milyen szerepe van, illetve hogyan építsünk márkát digitális eszközök segítségével.
Akár B2B akár B2C vállalatról legyen szó, várjuk workshopunkon!
A tervezett tematika:
A digitális és az online világ nemzetközi és hazai bemutatása
- penetráció, felhasználói attitűdök, digitális reklámköltés, trendek
Milyen a jó digitális marketing stratégia?
- POE elv: hogyan állítsd össze és tervezd meg az online médiaköltést? Mi az, amit magad is meg tudsz tervezni, mi az, amihez külső partner, ügynökség segítsége szükséges?
- A digitális reklám eszközeinek áttekintése: bannerek, online video, eDM, native hirdetések, mobilmarketing.
Hatékonyságmérés az online marketingben
- főbb mérési pontok, webanalitikai kérdések
Milyen a jó keresőmarketing és hogyan csináljuk?
- Google Adwords, SEO, online PR
A közösségi média múltja, jelene és jövője
- Facebook, LinkedIn, Instagram és a többi meghatározó közösségi oldal
- esettanulmányok
Márkaépítés a digitális térben
- Hogyan aktiváljuk a márkánkat az online térben? Milyen eszközöket használjunk? Mennyi időbe és költség ráfordításba kerül? Mi az a consumer funnel?
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!