„Uralja a saját idejét!” – időmenedzsment módszerek, eszközök új megközelítésből

Menedzserképző Központ Online Előadás

2020. május 19. (kedd)

Az esemény részvételi díja: 23 000 Ft + áfa

Egy cégtől két vagy több fő jelentkezése esetén 18 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!

 

Előadó: János Zsolt MAS, nemzetközi piacelemző, üzleti tanácsadó, coach, tréner, transzformáció-specialista

A rendezvény időtartama: 09:00–14:00

 

A változó világ állandó alkalmazkodásra, a számos csatornán keresztül érkező információáradat feldolgozására, és a százával érkező feladatok elvégzésére kényszerít bennünket. Hogyan nyerhetnénk több időt? A jobban szervezett feladatok, munkafolyamatok sokkal kevesebb időt vesznek igénybe, mint a sorozatos félbeszakítás, megzavarás miatt megosztott figyelemmel végzett tevékenységek, így értékes órákat nyerhetünk.

Regisztráljon előadásunkra, és tanulja meg, hogy uralhatja saját idejét! Olyan módszereket mutatunk, amelyekkel ugyanannyi idő alatt sokkal több munkát tud majd elvégezni.

Tematika:
- Az időgazdálkodás alapfogalmai
- Saját munkastílusunk megismerése
- SMART célkitűzés: hogyan tűzzünk ki reális, megvalósítható célokat?
- Állítsa fel és tartsa be saját időtervét!
- Hatékony információmenedzselés, priorizálás
- Feladatok tervezése, feladatok tömbösítése, ütemezés
- Napi feladatok, tevékenységek felmérése, elemzése
- Heti munkaterv készítése
- Időrablók felismerése, kezelése
- Hogyan zárjunk rövidre egy olyan telefonbeszélgetést, tárgyalást, ami feleslegesen hosszúra nyúlt?
- Időrabló feladatok, tevékenységek felismerése és felszámolása
- Előre nem látható feladatok, tevékenységek kezelése
- A félbeszakítások kezelése
- Határidők betartása
- Tervezés, együttműködés a munkafolyamatok további résztvevőivel
- Tanuljunk meg NEM-et mondani!
- A nehéz vagy „nemszeretem” feladatok, tevékenységek elvégzése – „Eat that frog!” módszer
- A delegálás
- Hogyan legyünk hatékonyak?
- Tippek, tanácsok


A rendezvényt azoknak ajánljuk:
- akik időt szeretnének nyerni
- akik sokszor halogatnak feladatokat
- akiknek hiába van "to do list”-je, nem haladnak vele
- akik sokat túlóráznak
- akik úgy érzik, soha sincs elég idejük
- akik mindig túlvállalják magukat
- akiknek gyakran kell szoros határidőkkel dolgozni, és ez nagy nyomást jelent számukra
- olyan vezetőknek, akik szeretnék, ha beosztottaik munkáját is jobban tudnák menedzselni
- akik javítani szeretnék a munka-magánélet egyensúlyát


Az előadás hatására a résztvevők:
- új gondolkodásmódot alakítanak ki
- csökkentik a stressz-szintjüket
- képesek lesznek saját, hatékony idő- és feladatkezelő stratégiát felállítani, így nő a személyes hatékonyságuk, ezáltal csapatukat, cégüket is sikeresebbé tehetik
- képes lesznek munkatársaik idejét tiszteletben tartani
- képesek lesznek az életmódjukon változtatni, így hatékonyabbak lesznek a magánéletükben is.

A rendezvény fő szakmai partnere az Al&E Consulting.
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!