Menedzserképző Központ Előadás
2020. április 21. (kedd)
Az esemény részvételi díja: 25 900 Ft + áfa
A rendezvény időtartama: 09.00 – 13.00
A plusz csomag tartalma:
A konzultáció a képzést követő 3 hónapon belül használható fel. A személyes konzultáció a Megrendelő vállalatnál történik. Pest megyén kívüli helyszín esetén az útiköltséget a Megrendelő téríti meg, amelynek díja 40 Ft/kilométer.
✔ 10% kedvezmény valamely zárt vállalati képzésünk díjából
A telefonon történő kommunikáció elválaszthatatlan része a vállalati arculatnak és a személyes márkának. A telefonálás mikéntjének létfontosságú szerepe van a meglévő ügyfelek megtartásában és az új ügyfelek megnyerésében is. Sokszor a kapcsolatfelvétel és a kapcsolattartás is telefonon történik, legyen szó kimenő vagy bejövő hívásokról. A telefonos kommunikáció pedig minden esetben alkalmat ad arra, hogy kialakítsuk, erősítsük vagy visszanyerjük a bizalmat cégünk és személyünk iránt.
Gyakorlatközpontú képzésünk mindenki számára hasznos, aki napi munkája során rendszeresen használja a telefont kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz. Az előadás különösen ajánlott az értékesítés, a marketing, illetve az ügyfélszolgálat területén tevékenykedő szakembereknek, ügyfélmenedzsereknek.
A képzésen számos gyakorlati példát mutatunk!
- A telefonálás lélektana
• A telefonos kommunikáció pszichológiája
- A telefonos ügyfél- és partnerkezelés helyes szemléletmódjának „háromszöge”
• a céges image alkotóeleme
• szimpátia és hitelesség kialakítása
• csapatmunka
- Az ügyfélkezelés „mérföldkövei” a telefonos kommunikációban
• egyedi 5 lépcsős modell bemutatása
- A hatásgyakorlás 3 pillére telefonon
• hangulat
• hanghordozás
• szóbeliség
- Személyesség kialakítása a telefonálás során
• verbális fordulatok az ügyfélközpontú kommunikációhoz
- A reklamációkezelés alapelvei
• gyakorlati tanácsok a panaszkezeléshez
Az előadás hatására:
– nő a résztvevők magabiztossága;
– pozitív megerősítéseket kapnak;
– átfogó és rendszerezett tudáshoz jutnak;
– ötleteket, tanácsokat, útmutatót kapnak;
– megismerik a fejlődési pontokat;
– új ismeretekkel bővül az eszköztáruk.
A rendezvény fő szakmai partnere Németh Attila telefonálási specialista (www.telefonalas.com).
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!