Menedzserképző Központ Workshop
2019. március 22. (péntek), 9.00 - 13.00
Budapest, Star City Hotel (1078 Budapest, István u. 14.)
Az esemény részvételi díja: 24 900 Ft + áfa
Oktatók: Szabados Andrea közgazdász, vezetői coach, tréner
Dr. Farkas Johanna pszichológus, egyetemi adjunktus, mediátor, tréner
Maximális létszám: 30 fő
A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást.
A cég eredményessége, a vezetők, munkavállalók hatékonysága nagy mértékben függ attól, hogy milyen a légkör az adott szervezetben. A szervezeti kultúra fejlesztésében kiváló eredményeket lehet elérni azzal, ha a szereplők - vezetők és munkatársak - tudatosabban alakítják kommunikációs és viselkedési szokásaikat.
A workshopon bemutatjuk, hogyan lehet megteremteni a teljesítményt támogató szervezeti kultúra alapjait, illetve eredményesebbé tenni az együttműködést, és ezzel fokozni a hatékonyságot.
A képzés célja, hogy a résztvevők a tranzakcióanalízis (TA) alapjainak elsajátítása után eredményesebben tudjanak kommunikálni és együttműködni, és jobban koncentráljanak az érdemi munkavégzésre, a csapatuk vezetésére.
A cél nem a játszmamentes működés, hanem a játszmák iránti érzékenység kialakítása. Mindez segít a jó munkahelyi légkör és a zökkenőmentes kapcsolatok megteremtésében és fenntartásában.
Miről szól majd a workshop?
A tranzakcióanalízis módszere és modelljei segítségével bemutatjuk a szervezetekben folyó tipikus játszmák forrásait, a gyakorlatok során pedig megoldásokat adunk arra, hogyan lehet felismerni és kezelni a játszmákat. Vezetőként olyan stratégiát kell kialakítani, amellyel meg lehet előzni a játszmák kialakulását a csapatban. A résztvevők fejlettebb és tudatosabb önismerettel, emberismerettel zárják a workshopot, miután feldolgozták a gyakorlatokat és a felmerült helyzeteket.
A képzés rövid tematikája:
- a tranzakcióelemzés alapjai;
- személyiségszerkezet, én-állapot modell, én-állapotaink feltérképezése;
- tipikus tranzakciók a munkahelyen;
- szociális szükségletek, életpozíciók;
- vezetői típusok és vezetési stílusok a TA modelljei alapján;
- játszmák típusai, gyakori munkahelyi játszmák;
- játszmák kezelésének módszerei, kilépés a játszmából;
- a drámaháromszög: szerepek és megoldások;
- a felnőtt-felnőtt kommunikáció eszközei és technikái – helyzetgyakorlatok.
A nagyjából 30 százaléknyi elmélet mellett 70 százalék gyakorlat várható, melyben lesznek egyéni, elgondolkodtató feladatok, valamint páros és kiscsoportos gyakorlatok. A gyakorlatok során a résztvevők által hozott helyzeteket és tipikus munkahelyi játszmákat dolgozunk fel.
A workshop hatására a résztvevők
- képesek lesznek hamarabb felismerni és eredményesen kezelni a munkahelyi játszmákat,
- könnyebben fognak tudatosan odafigyelni a játszmák elkerülésére,
- mélyebb önismerettel és emberismerettel, nagyobb empátiával fognak kommunikálni és együttműködni munka közben,
- vezetőként képesek lesznek a motivált és felelősségteljes munkavégzéshez szükséges légkört megteremteni.
Kiknek ajánljuk a képzést?
Vállalati vezetőknek (a szervezet méretétől függetlenül), HR-szakembereknek és vállalkozóknak, akik maguk alakítják a cégkultúrát. A munkavállalók közül pedig azoknak, akik ügyfelekkel kommunikálnak, és akik más szervezeti egységekkel, külső partnerekkel működnek együtt.
A képzés során a résztvevők fejlesztik társas készségeiket és érzelmi intelligenciájukat. A tudatosabb kommunikációs és viselkedési szokások révén a vezetők megerősödnek a szerepükben, a munkatársak kommunikációja és viselkedése asszertívabbá válik.
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!
A gépjárművel érkező vendégeink számára parkolási lehetőség közterületen van, melynek költsége 08:30 – 18:00 között 350 Ft / óra, valamint azoknak, akik a parkolóházakat részesítik előnyben, a Garay tér 20. szám alatt található Garay Centert ajánljuk, melynek díjszabása 300 Ft / óra.