Menedzsment mesterkurzus-workshop
2014. október 7. (kedd) és 2014. október 14. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 39 000 Ft + áfa
A részvételi díj magában foglalja a két alkalmas workshopon történő részvételt, a vendéglátást és a parkolást.
Gyakorlatorientált képzés a Menedzserképző Központ és a Personal Brand Institute Kft. szervezésében.
Tréner: Györffy Kinga storytelling és előadástechnikai tanácsadó, tréner, Personal Brand Institute Kft.
A rendezvények időtartama:
I. rész: 2014. október 7. (kedd), 13.30 − 16.45 /kávészünettel/
II. rész: 2014. október 14. (kedd), 13.30 − 16.45 /kávészünettel/
Maximális létszám: 30 fő
Miért fontos a történetmesélés az üzleti életben?
- Mit tud a történet, amit nem tud az érv?
- Melyek a történettel kapcsolatos legnagyobb félelmek és előítéletek?
- Melyek a történetmesélés során elkövetett tipikus hibák?
Milyen a jól elmesélt történet?
- Stílus: hogyan lesz élénk, egyszerű és magával ragadó a történet?
- Igazság: mi az igazság és a hihetőség viszonya a történetben?
- Felkészülés: a történet céljának és üzenetének megfogalmazásától a memorizálásig
- Beszédmód: a hang használatától a testtartásig
A történetek forrásai (siker − kudarc)
A történetek típusai
- Ki vagyok én/miért vagyok itt?-történet
- Problémáról szóló történet
- Értékről szóló történet
- „Tudom, hogy Ön mit gondol”-történet (Cáfoló történet)
- Vízió-történet
A történetek a magával ragadó el(ő)adásban
- Hogyan mondjunk történetet a bevezetésben?
- Hogyan mondjunk történetet a befejezésben?
- Hogyan mondjunk történetet a fordulópontokon?
- Kimondjuk-e a történet üzenetét?
A programváltoztatás jogát a szervezők fenntartják!