„Marketingstratégiák a gyakorlatban”

Menedzserképző Központ Marketing Workshop

2014. november 18. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 29 000 Ft + áfa

Tréner: Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász

A rendezvény időtartama: 12.30 – 17.00 /Kávészünettel - a részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./

Maximális létszám: 40 fő

!Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 20 000 Ft + áfa a díj

Tematika

 

- Mire van szükségünk a jó stratégiához?
- Hogyan váltsunk stratégiát, ha az éppen aktuális nem működik?
- „Nem jönnek a vásárlók (ügyfelek) pedig jó a célcsoport!” Biztos, hogy jó?
- A SWOT analízis lejárt lemez. De mi a helyzet a stratégiával kibővített SWOT analízissel?
- Miért költünk pénzt olyan eszközrendszerekre, amelyekre nincs is szükségünk?
- Hogyan tudjuk piacvezető pozíciónkat nagyon gyorsan elveszíteni?
- Ne támadjuk a nagyvállalatokat nyíltan! Legyünk gerillák!
- Milyen stratégiával győzték le a telefongyártás császárát?
- MESH vállalkozás - régi stratégia, új köntösben
- Utolsókból elsők! - Hogyan?
- Új termék, új piacra?
- Használjuk az érték-innovációt!
- Miként emeljük ki magunkat az árversenyből?
- Telített a piac, harcra fel! Biztos, hogy harcolni szeretnénk?
- Hogyan tud egy szervezet szűk költségvetésből bevételt generálni jól felépített  marketingstratégiát használva?

A workshopon foglalkozunk a stratégiai alapok megteremtésével és a marketing-hadviselés módszereivel. Kiemelt figyelmet kap a Kék Óceán Stratégia és a Facebook tartalommenedzsment is.

 

 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Bármilyen üzleti lépést hajtunk végre, a megvalósításhoz szükségünk van célokra, eszközökre és stratégiára. A sikert sohasem tudjuk garantálni, de hatékony stratégiával és eszközrendszerrel közelebb tudunk kerülni a tökéletes kivitelezéshez. Akármilyen piaci pozícióban is vagyunk, nem szabad karba tett kézzel ülnünk, mert lehetséges, hogy holnap már versenytársunké az addig általunk birtokolt piaci részesedés. Érdemes ezért figyelemmel követni a régi és az új stratégiarendszerek beilleszkedését a vállalatok mindennapi életébe.

A workshop célja, hogy közösen, gyakorlati példákon keresztül felismerjük, miként tudjuk vállalatunk marketingstratégiáját még hatékonyabbá tenni.