Médiakommunikációs Workshop
2014. december 4. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 39 000 Ft + áfa
! Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 30 000 Ft + áfa / fő a díj
Tréner: Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember
A rendezvény időtartama: 09.00 – 16.00 /kávé- és ebédszünettel - A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./
Maximális létszám: 30 fő
Jönnek az újságírók! Sorscsapás, vagy szerencse? Természetesen az utóbbi, bármilyen hihetetlen is ez az első hallásra. Bárkiről, vagy bármilyen szervezetről legyen is szó, a médiára mindenkinek szüksége van. Ha valami számunkra kedves, kellemes dolgot szeretnénk közölni a nagyvilággal, akkor tudnunk kell, hogy azt a nekünk fontos ügyet hogyan lehet másoknak is bemutatni, vagyis hogyan kell „hírt csinálni”. Ha pedig a média kifürkészte azt, amit senkivel sem szerettünk volna megosztani, vagy valami olyanról írnak, ami kimondottan kellemetlen a számunkra, akkor is kezelni kell a sajtót, mert annál nincs rosszabb, ha valaki azzal intézi el az ügyet, hogy „nem nyilatkozom”.
A legalapvetőbb tudnivalók megismerése után lesz idejük a résztvevőknek arra is, hogy az elméletet átültessék a gyakorlatba, vagyis újságírók segítségével sajtótájékoztató-vázlatot és hírt, tudósítást írjanak, illetve rádió- és tévéinterjút adjanak – egyelőre tét nélkül.
A kurzus főbb témái:
- A hazai média szerkezete, működése
- Nyomtatott sajtó, tévé, rádió, internetes lapok
- A közösségi média
- Az újságíró, a szerkesztőség
- Tippek, trükkök a médiában való szerepléshez
- Kríziskommunikáció
- Alapvető jogi ismeretek
- Gyakorlat, gyakorlat, gyakorlat...
A workshopra a közép- és nagyvállalatok PR munkatársait, kommunikációs vezetőit, szóvivőit, illetve a marketingkommunikáció területén dolgozó menedzsereket várjuk. Emellett a PR tanácsadók, és a PR ügynökségek képviselői számára is hasznos információkat tartogat a rendezvény.