dijmenteskonzultacio

dijmenteskonzultacio

FEEDBACK - kultúra vagy csak mítosz?!

Menedzserképző Központ Online Előadás

2021. április 28. (szerda), 9.00-12.00

Az esemény részvételi díja: 18 000 Ft + áfa

 

KEDVEZMÉNYES JEGYÁRAK 

Április 7-ig (szerda): 16 000 Ft + áfa
Több fő jelentkezése esetén: 14 900 Ft + áfa / fő

 

Technikai információk: Az online képzésen való részvételhez mikrofon és webkamera használatát szeretnénk kérni az esemény interaktivitása miatt. A képzéshez a Zoom nevű meeting szoftvert használjuk.

 

Az eseményen közös gondolkodás és információátadás zajlik, az nem irányul kompetencia-kialakításra és fejlesztésre, végzettséget nem ad.

 

Az interaktív online előadás vezetője: János Zsolt MAS, nemzetközi piacelemző, üzleti tanácsadó, coach, tréner, transzformáció-specialista

 

FEEDBACK = fejlődés és fejlesztés?!


A visszajelzés az élet számos területén fontos. A leggyakrabban a teljesítményértékelés egy meghatározott pontját jelenti. A munkatárs visszajelzést kap a célok és a megvalósulások arányáról. De vajon mindenki tud feedbacket adni? És él is a lehetőséggel?

A vállalati hierarchiában fentről lefelé indul a folyamat, és általánosságban évi 1-2 alkalommal kerül rá sor. Sajnos! Sokszor pedig nagyon merev formában történik.

Jogot formálunk arra, hogy visszajelzést adjunk vagy kapjunk? Kell egyáltalán adni?
Miért tekintünk vissza, ha a tapasztalatokat nem építjük be a jövőbe?
Észrevesszük, hogy mikor alkalmazható vagy mikor nem?
Miért gondolják azt, hogy ez is „csak” egy elvégzendő feladat?
Az alkalmazottak is adhatnak visszajelzést a vezetőknek?
Jobb lenne jónak lenni, mint „rossznak”? Ki határozza meg, hogy mi a jó vagy rossz?

Ezek a kérdések fogalmazódnak meg akkor, amikor megérkezik a meghívó a beszélgetésre. A korszerű teljesítménymenedzsment-rendszerekben a cél a munkatárs fejlesztése és a visszajelzések alapján a fejlődési utak kijelölése, megtartása. A transzformáció ezen a területen is elengedhetetlen.

Melyek a legfontosabb szempontok?
· kétirányú kommunikáció
· struktúrált visszajelzés
· a rutin részévé kell váljon
· ösztönözzön fejlődésre, tanulásra, képzésre
· megtartás/megerősítés
· a megoldásra fókuszál
· forduljon át ISMEREM-ből ALKALMAZOM-ba


Legyen a feedback célja az, hogy AZ EGYÉN ÉS A CÉG EGYÜTT FEJLŐDJÖN!


Az online előadás fókuszában a feedback transzformációja áll. Betekintést kapnak a részvevők a legfontosabb szempontok alkalmazásába, és abba is, hogy miképpen készüljenek fel egy ilyen beszélgetésre időben és mentálisan is.


Kinek ajánljuk a képzést?
· menedzsereknek, vezetőknek, csapat- és csoportvezetőknek
· alkalmazottaknak
· mindenkinek, aki a munkaerőpiacon nem „magányos farkas”

 

 

A rendezvény fő szakmai partnere az Al&E Consulting.
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!