Menedzserképző Központ Online Előadás
2021. október 5. (kedd), 13.00-16.15
Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa
KEDVEZMÉNYES JEGYÁRAK
Szeptember 17-ig (péntek): 17 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén: 15 900 Ft + áfa / fő
Technikai információk: Az online képzésen való részvételhez mikrofon és webkamera használata javasolt. A képzéshez a Zoom nevű meeting szoftvert használjuk.
Az eseményen közös gondolkodás és információátadás zajlik, az nem irányul kompetencia-kialakításra és fejlesztésre, végzettséget nem ad.
A vállalatok életében történő változások 70-80 százaléka azért sikertelen, mert a vezetők nagyon gyakran a kontroll elvesztésének tudatos, de leginkább tudattalan félelmétől rettegve menedzselik a változás folyamatát, ennek következtében téves döntéseket hoznak. Versenyhelyzetben a pénzügyi teljesítmény csak egy az összetevők közül, ezért egy vállalat digitális stratégiájának megvalósítása esetén célszerű figyelembe venni olyan trendeket, mint a változáskezelés, a folyamatátalakítás és -automatizálás, a szervezeti kultúra változása, a stratégiaátalakítás, a digitális átalakulás és pénzügyi kontrolling vagy a kibervédelem.
A vezetők új generációja nemcsak alkalmazza a technológiát, hanem a technológián keresztül át is alakítja és fejleszti is a vállalkozást. A digitális kultúra változtatása nélkül napjainkban egy szervezet már kevesebb összértéket tud realizálni, ezért a delegálás művészete csak egy a létfontosságú üzleti készségek közül.
Nemzetközi kutatások mutatnak rá arra a tényre, hogy azok a szervezetek válhatnak sikeressé, amelyek megtalálják az egyensúlyt az ügyfelek igényei és preferenciái között. Az ügyfelek kiszolgálása - a gyorsan változó időszakban -, proaktív megoldások kidolgozásával lehetséges. Ezek azonban már érintik az üzleti folyamatokat, a működési környezetet és az üzleti modellek újradefiniálását.
A tematikából:
- Mit jelent a digitális transzformáció és hogyan kezdjünk hozzá?
- Mi a digitális vezető ismertetőjegye és szerepe?
- Milyen munkaszervezési kihívásokkal szembesülnek a vezetők?
- Hazai munkaerő-helyzeti körkép: a digitalizálás mértéke; pandémia – home office; új generációs kihívások (Z generáció: liberalizálódás, globalizáció stb.)
- A papíralapú működés hátrányai; infrastruktúra és szabályozó környezet (pl. dokumentummegőrzési kötelezettség); esettanulmányok
- Hatékonyság a munkaszervezésben
- Kontroll kiépítése és fenntartása: Hogyan fogjunk neki? Milyen buktatók lehetnek? Milyen vezetési stílust és kompetenciákat kíván?
- Miként járul hozzá a megfelelő IT infrastruktúra a pénzügyi mutatószámokhoz?
- Azonnali információ, kontrolling; likviditás
- Ügyfélélmény a digitális vállalatnál: customer journey; ügyfélelégedettség fokozása
Kinek ajánljuk a képzést?
- menedzsereknek, vezetőknek, vállalkozóknak
- azoknak, akik szeretnének digitális vezetővé válni, vagy vállalatuk már úton van a digitális transzformáció folyamatában
Előadók:
Balázs A. Dávid üzletfejlesztési vezető, Applion Computer Kft.
Szekér Zoltán alapító, ügyvezető, OD & IT Solutions Kft.
A rendezvény fő szakmai partnerei az Applion Computer és az OD & IT Solutions.
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!