„Van harminc másodperce!” - figyelemfelkeltés a médiában

Médiakommunikációs Workshop

2015. november 12. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 35 000 Ft + áfa

! Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 25 000 Ft + áfa / fő a díj

Tréner: Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember

A rendezvény időtartama: 09.00 – 16.00 /kávé- és ebédszünettel - A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./   

Maximális létszám: 30 fő

Bármit megtennénk azért, hogy bekerüljünk a hírekbe és elmondhassuk a világnak, milyen jók vagyunk. Ahhoz, hogy ezt sikerüljön elérni, szembe kell nézni azzal, hogy ezen a telített médiapiacon alig 30 másodperc figyelem jut nekünk mind a sajtó, mind a médiafogyasztók részéről.

Hogyan kell fogalmazni, mit kell mondani? A képzés résztvevői megismerik a célratörő, informatív, rövid kommunikáció feltételeit. Megismerik azokat a módszereket, amelyekkel fel lehet kelteni az újságírók érdeklődését, és azokat a trükköket, amik megkönnyítik a szereplést. Sok gyakorlat, kevés elmélet, illetve „használati utasítás” a magyar sajtóhoz és az újságírókhoz.

Tematika:

- A hír - hogyan lehet bekerülni a hírekbe?
- Mit írjak? Hogy írjam? - hírlevél, közlemény, háttérbeszélgetés, sajtótájékoztató, kapcsolattartás az újságírókkal
- Mikrofonláz - viselkedés a kamera előtt, próbainterjúval, értékeléssel
- Online - lehetőségek és váratlan veszélyek
- Krízis - hogyan jöjjünk ki jól belőle?
- Helyreigazítás - minden, amit a jogainkról tudni kell
- Gyakorlat, gyakorlat, gyakorlat…

Azok jelentkezését várjuk a workshopra, akik a cégüknél a külső kommunikációval foglalkoznak, illetve azon szakembereknek is hasznos a rendezvény, akik ugyan valamilyen más területen dolgoznak, de a média gyakran „megtalálja” őket, és nyilatkozniuk kell a cégükről, a munkájukról.