Menedzserképző Központ Előadás
2020. március 10. (kedd)
Budapest, Star City Hotel (1078 Budapest, István u. 14.)
Az esemény részvételi díja: 25 900 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 21 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!
Előadó: János Zsolt MAS, nemzetközi piacelemző, üzleti tanácsadó, coach, tréner, transzformáció-specialista
A rendezvény időtartama: 09:00–14:00 (szünetekkel)
A munkahelyi és üzleti életben a kifogás- és panaszkezelés, az ügyfélkommunikáció és megfelelő ügyfélkezelés előtérbe került napi feladatainkban. A válságkommunikáció gyakorlata az elmúlt években nemcsak a PR szakmában vált gyakoribbá, hanem a vállalkozói szférában is intézményesült.
A munkatársak és az ügyfelek megtartása, valamint a pozitív élmény fenntartása ma már elengedhetetlen a hosszú távú sikeres működéshez. A technikai fejlődés és a fejlesztések eredményei oda vezetettek, hogy a reputációmenedzsmenttel is foglalkozni kell, mert az is beépült a mindennapi életbe. Felgyorsult világunk megköveteli a gyors és körültekintő reagálást – nincs idő felkészülni, azonnal alkalmazkodni kell. Ha minderre nem készítjük fel önmagunkat és munkatársainkat, könnyen áldozatnak érezhetjük magukat, és ebben a stresszes helyzetben nem megfelelően reagálunk, mindez pedig akadályozza a munkafolyamatokat.
A képzésen olyan eszközöket és technikákat mutatunk, amelyek megismerése, elsajátítása után egyszerűbbé és stresszmentessé válhat a stresszes, válságos helyzetek felismerése, kezelése.
A képzésen többek között a következő kérdésekre adunk választ:
- Hogyan nézzünk szembe a problémákkal?
- Miként álljunk bele a helyzetekbe?
- Hogyan kezeljük és győzzük le a stresszt?
- Hogyan keressünk megoldásokat pánikolás helyett?
- Miként érveljünk, és hogyan hallassuk a hangunkat?
- Hogyan gyakoroljunk önfegyelmet és miként összpontosítsunk a problémára?
Kellő önismerettel kiválóan kezelhetjük a helyzetet, és másokat egyaránt!
A képzésen a hazánkban nem szokványos „PROFILING” (önismereti) módszert alkalmazzuk, amely segít megismerni magunkat, és abban is segít, hogy milyen módon támogassuk a környezetünket. Az önismeret segítségével szabadulhatunk meg leggyorsabban a stresszes helyzetekből.
Megmutatjuk, hogyan kezelje ügyfeleit, kollégáit! A képzést olyan menedzsereknek, cégvezetőknek, munkatársaknak ajánljuk, akik konfliktushelyzeteket, stresszes feladatokat, panaszokat, reklamációkat kezelnek online vagy a fizikai térben. Azok jelentkezését is várjuk, akik a magánéletükben is szeretnék jól kezelni a személyes válsághelyzeteket.
Az előadáson 70% elmélet és 30% gyakorlat várható, különböző iparágakból mutatunk gyakorlati példákat!
A képzés B2B vagy B2C területen szolgáltatóknak egyaránt javasolt! Előadónk a nyugat-európai piacon több iparág szereplőit készíti fel a válságok, krízisek kezelésére. Olyan személyes tapasztalatokat oszt meg és olyan gyakorlati példákat mutat meg – bevonva a résztvevőket –, amelyeket az előadást követően azonnal alkalmazni tudnak.
A rendezvény fő szakmai partnere az Al&E Consulting.
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!
A gépjárművel érkező vendégeink számára parkolási lehetőség közterületen van, melynek költsége 08:30 – 18:00 között 350 Ft / óra, valamint azoknak, akik a parkolóházakat részesítik előnyben, a Garay tér 20. szám alatt található Garay Centert ajánljuk, melynek díjszabása 300 Ft / óra.