„TÖRTÉNETMESÉLÉS A MAGÁVAL RAGADÓ, MEGGYŐZŐ EL(Ő)ADÁSBAN”

Menedzsment mesterkurzus-workshop

2014. október 7. (kedd) és 2014. október 14. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 39 000 Ft + áfa

A részvételi díj magában foglalja a két alkalmas workshopon történő részvételt, a vendéglátást és a parkolást.

Gyakorlatorientált képzés a Menedzserképző Központ és a Personal Brand Institute Kft. szervezésében.

   

Tréner: Györffy Kinga storytelling és előadástechnikai tanácsadó, tréner, Personal Brand Institute Kft.

A rendezvények időtartama:
I. rész: 2014. október 7. (kedd), 13.30 − 16.45 /kávészünettel/
II. rész: 2014. október 14. (kedd), 13.30 − 16.45 /kávészünettel/ 

Maximális létszám: 30 fő

Miért fontos a történetmesélés az üzleti életben?

  • Mit tud a történet, amit nem tud az érv?
  • Melyek a történettel kapcsolatos legnagyobb félelmek és előítéletek?
  • Melyek a történetmesélés során elkövetett tipikus hibák?

Milyen a jól elmesélt történet?

  • Stílus: hogyan lesz élénk, egyszerű és magával ragadó a történet?
  • Igazság: mi az igazság és a hihetőség viszonya a történetben?
  • Felkészülés: a történet céljának és üzenetének megfogalmazásától a memorizálásig
  • Beszédmód: a hang használatától a testtartásig

A történetek forrásai (siker − kudarc)

A történetek típusai

  • Ki vagyok én/miért vagyok itt?-történet
  • Problémáról szóló történet
  • Értékről szóló történet
  • „Tudom, hogy Ön mit gondol”-történet (Cáfoló történet)
  • Vízió-történet

A történetek a magával ragadó el(ő)adásban

  • Hogyan mondjunk történetet a bevezetésben?
  • Hogyan mondjunk történetet a befejezésben?
  • Hogyan mondjunk történetet a fordulópontokon?
  • Kimondjuk-e a történet üzenetét?

 A programváltoztatás jogát a szervezők fenntartják!