„Trendek, kávé, szervezett networking – szakmabeliek délutánja”

Menedzserképző Központ IV. Marketing-délután

2017. december 5. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa

November 29-ig (szerda) történő jelentkezés esetén 14 900 Ft + áfa a részvételi díj!

A szervező a résztvevők részére vendéglátást és térítésmentes parkolást biztosít.

11.50 – 12.35

Regisztráció és névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség
A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter
12.35 – 12.45 Moderátori megnyitó
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
12.45 – 13.15 Webáruházak és direkt marketing 2018-ban – mire kell készülni a jövő évben?
Az elmúlt évek viszonylagos nyugalma után 2018-ban újabb jelentős változás áll be a jogi környezetben, amellyel a webáruházak üzemeltetőinek és a direkt marketing tevékenységet folytatóknak számolniuk kell. Melyek a legfontosabb változások, kinek, és hogyan kell elkezdeni a felkészülést, és a legfontosabb: mire számítson, aki nem teszi meg a szükséges intézkedéseket?
Dr. Orbán Zsombor ügyvéd, Andrékó Kinstellar Ügyvédi Iroda
13.15 – 13.45 Infuencer vagy elégedett ügyfél? Hogyan lehet „nagykövet” az ügyfelünkből, és az milyen mérhető eredményeket hozhat?
Mivel az influencer az a híresség, aki - elsősorban a fiatalok körében - számos követővel rendelkezik, és így befolyásolja a fiatalok viselkedését, vásárlásait. Az az ügyfél, aki lenyűgözötté teszünk, valami hasonlót fog tenni, hiszen, mintegy nagykövetünk, ő is a céget fogja népszerűsíteni. (A különbség az, hogy az influencernek általában fizetnek ezért a tevékenységért, míg az elégedett ügyfél saját jószántából teszi meg azt.) Hogyan érhető el, hogy ilyen ügyfeleink legyenek, hogyan mérhető ez, miért kell mérni, és mekkora előnyökkel járhat ez az adott cég számára?
Bohnné Keleti Katalin, www.elegedettseg.hu
13.45 – 14.15 Branding az influencer világában: szabályok és ami mögötte van
A közösségi platformok térnyerésével megjelentek az új típusú véleményformálók, akik már nem a tömegmédián keresztül válnak ismertté, hanem saját közösségi oldalukat építve érnek el százezreket, és nyernek el többmilliós kampányokat. Hogyan működik ez a világ? És hogyan lehet sikeres egy brand ebben az új közegben?
Kozarek Andrea szakmai igazgató, SAKKOM Interaktív Kft.
14.15 – 14.45 K&H: üzleti ide! program-vállalkozásfejlesztés K&H módra
Kreatív B2B díjnyertes esettanulmány
Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport
14.45 – 15.15 Névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség | kávé, aprósütemény
A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter
15.15 – 15.45 „Legyél a környéked mágnese!” – lokális marketing a gyakorlatban
Kondor Albert, Lokalitás.hu
15.45 – 16.15 Lokális SEO
A Google kereséseinek harmada lokális vonatkozású. Lokális keresőoptimalizálással azokat érhetjük el, akik egy fizikai területen keresnek szolgáltatásunkra a keresőben vagy a térképen. Az előadás megmutatja a keresési logikát, azaz a szemantikus web működését és a 4 legfontosabb területet, amik javításával jobb pozíciót lehet elérni a találati listákon.
Anders Tamás, Lokalitás.hu
16.15 – 16.45 Facebook, Instagram változások
Lévai Richárd marketing vezető, tulajdonos, RG Stúdió Kft.
16.45 – 17.15 Videomarketing trendek
Kolesár Krisztián, stratégiai márka-tanácsadó, producer
17.15 – Programzárás
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

„Hamarosan úgyis mindent robotok végeznek helyettünk.” Vannak pillanatok, amikor ez a megjegyzés akár még szellemesnek, viccesnek is számíthat két nap folyamatos gép előtt ülés, túlórázás, vacsora közbeni e-mail írás után, azonban érdemes észben tartani, hogy nincs igaza annak, aki ezzel a kijelentéssel próbál időt és önfelmentést nyerni. Szerencsére a valódi kreativitást igénylő munkákat (még jó ideig) gondolkodó emberek végzik majd, a marketingeseknek pedig igenis jobban kell beosztaniuk az idejüket. Ezért érdemes folyamatosan fejlődni, új információkhoz, új kapcsolatokhoz jutni. Lehet, hogy egyetlen délutánon múlik egy olyan új eszköz megismerése, amivel aztán már a következő héten hosszú munkaórákat lehet spórolni. Egy közösen elfogyasztott konferenciás kávé szintén hatékonyságnövelő üzleti kapcsolattá fejlődhet, szinte pillanatok alatt. Érdemes tehát néha felállni a monitor elől, és legalább egy délutánt áldozni az információszerzésre, a kapcsolatok építésére. Még azelőtt, hogy az ember tényleg robotot csinálna saját magából.