Menedzserképző Központ III. Turisztikai Konferencia
2014. november 21. (péntek)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa
A díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.
!Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő áron elérhetők a jegyek.
A rendezvény végén az UtazzItthon.hu felajánlásával egy két fős, tokaji hétvégére szóló ajándék szállásutalvány kerül kisorsolásra.
09.00 – 09.25 |
Regisztráció |
09.25 – 09.30 |
Moderátori megnyitó Hegedűs Attila alelnök, Turisztikai Managerek Szövetsége; ügyvezető igazgató, BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Kft. |
09.30 – 10.00 |
Fogyasztói igények felmérése Mit keres a fogyasztó; milyen élménnyel akar gazdagodni; milyen igényei vannak a wellness szolgáltatások terén? Szigetvári József ügyvezető igazgató, Szallas.hu Kft. |
10.00 – 10.30 |
Attitűd marketing Tudja mi a vendégének véleménye a szállodájáról? Tudja mit, és hol mond Önről a közösségi térben? Tudja, hogy pontosan mit várt el? Képes a véleményeket, attitűdöket megváltoztatni? A fórumokon, blogokon megosztott vélemények, attitűdök tanulmányozásának jelentősége a szállodaiparban. Bucsányi Krisztián tulajdonos, Marketing Resolution Kft. |
10.30 – 11.30 |
Integrált marketingstratégia a szállodaiparban - online- és offline marketingtrendek sales eszközök bevonásával Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group |
11.30 – 12.00 | Kávészünet |
12.00 – 12.30 |
Facebook tartalommarketing Hogyan generáljunk tartalmat költségek bevonása nélkül? Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász |
12.30 – 13.00 |
Elérhető és fenntartható 100%-os foglaltság - online marketinggel Napi árazás fontossága; Revenue management fontossága praktikák bemutatásával; OTA-k és Web 2 világának újfajta bemutatása; Standardok fontossága és használata az értékesítés és operáció területén. Fáska Gábor igazgató, Opera-Garden Hotel & Apartments |
13.00 – 13.30 |
Csomagajánlatok jelene és jövője Mitől vonzó egy csomagajánlat? Érdemes-e mindent „becsomagolni”? Szabó Áron igazgató, Ramada Resort Aquaworld Budapest |
13.30 – | Programzárás |
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja! |
A szállodák közt napról-napra élesebb a verseny, csak az tudja venni az akadályokat sikeresen, aki elég felkészült: jobban meg tudja szólítani a fogyasztókat, vonzóbb csomagajánlatokkal tud előrukkolni. Ez sem elég azonban a teljes győzelemhez, hiszen a vendégek igényei folyamatosan változnak, melyeket ismerni kell a fennmaradáshoz.
A fogyasztói igények változása a szakmát is megújulásra, innovatív megoldások bevezetésére kényszeríti. Ez a szakmai felfrissülés természetesen az értékesítési- és marketing eszközöket érinti elsősorban – ezek használatát viszont át kell ismételni, adott esetben újra kell tanulni. Mindenhol van fejlődés: az online-offline marketingkampányok, a blogok és fórumok, valamint a töretlen népszerűségű Facebook mind-mind folyamatos változásban vannak.
A Menedzserképző Központ III. Turisztikai Konferenciáján arra kínálunk megoldást, hogy a folyamatosan fejlődő eszközpark lehetőségeit a szálláshelyek minél több – új és régi - vendég megszerzésére, minél több vendégéjszaka elkönyvelésére tudják felhasználni.