Menedzserképző Központ IX. Turisztikai Workshop
2019. június 6. (csütörtök)
Budapest, Star City Hotel (1078 Budapest, István u. 14.)
Kelemen Attila
Turisztikai marketinggel foglalkozom évek óta. Több hazai szálláshely marketingstratégiáját készítettem el, illetve külföldi szállodák marketing és sales tevékenységében veszek részt. Számomra mindez nem munka, hanem szenvedély. A Napraforgó Turisztikai Civil Társaság alapítója vagyok, melyet azzal a céllal hoztam létre, hogy a falusi turizmusban érintett szálláshelyek részére segítséget nyújtsak. A díjmentes csoporthoz már több mint 100 szállásadó csatlakozott.
A környezetvédelem és fenntrathatóság elkötelezett híveként indítottam el az Online Utazás Expo-t, amely papírmentesen jutattja el azokat az információkat a vendégekhez, amelyeket a kiállításokon katalógusok, szórólapok formájában vittek eddig haza a látogatók, több tonna papírhulladékot termelve ezzel.
Előadásokat tartok a Budapesti Metropolitan Egyetemen "A mesterséges intelligencia és a robotika szerepe a marketingkommunikációval" címmel, a turizmusra fókuszálva, továbbá az Akomo társtulajdonosa vagyok, amely a szálláshelyek vendégéjszakaszámának növelését segíti jutalékmentesen.