Menedzserképző Központ III. HR Konferencia

2013. október 3. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Semjén Andrea

Semjén Andrea

VÉGZETTSÉG

1989-1992: Külkereskedelmi Főiskola, Budapest
Német és francia idegennyelvű levelező szak

1993: COPERNIC program, Párizs
1 éves menedzsment képzés

2006-2008: Master of Business Administration
Humán menedzsment, Minőség- és termelésmenedzsment szakirányok
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem    

Nyelvtudás:   Német            tárgyalási szint
                    Francia           tárgyalási szint
                    Angol             tárgyalási szint
                    Spanyol          társalgási szint

SZAKMAI TAPASZTALAT

2001 -     Dalkia Energia ZRt. (korábbi Prometheus ZRt.), Budapest
francia Dalkia cégcsoport magyarországi leányvállalata    

2008 -    Humán erőforrás igazgató
Beosztott HR munkatársak száma: 7 fő

             Kiemelt projektek 2010-2012:

        • karrier- és utánpótlás menedzsment program indítása a stratégiai szempontból prioritást élvező munkakörökben („Talentum”)
        • vezetői és értékesítési tréning-sorozat 60 munkatárs számára belső tréningekkel és  készségfejlesztéssel („ÉRTED Akadémia”), a program hazai és nemzetközi szakmai díjat is nyert
        • kollektív ösztönzési rendszer kialakítása a cégcsoport minden dolgozójára egységes elvek mentén
        • a piaci és tulajdonosi elvárásokhoz alkalmazkodó, rugalmas és hatékony szervezeti működés kialakítása, szervezetfejlesztés
        • a belső csapatépítést és a külső megítélésünket egyaránt elősegítő, önkéntességi alapon végzett társadalmi munka megszervezése („TEAM nap”)

2003 - 2007    Humán erőforrás és kommunikációs igazgató

2001 - 2003    Kommunikációs igazgató
Direkt marketing és brand építés a legfontosabb piaci szegmensekben: közigazgatás, egészségügy, önkormányzati szektor, ipar
Public relations
Belső kommunikáció és rendezvényszervezés                        

2000 - 2001    DDB, Budapest
Delhaize csoport kiemelt ügyfélkapcsolattartója
Marketing és értékesítési akciók koordinálása, megvalósítása a  Csemege Julius Meinl, Match, Smatch, Jééé és Alfa hálózatokban

1993 - 2000    TOTAL Hungária Kft., Budapest
Marketing és kommunikácisó igazgató
Magyarország töltőállomás piacán az első törzsvásárlói kártyarendszer kidolgozása, ennek országos bevezetése és reklámkampánya („Pont, ami kell”)
Szponzorációs tevékenység, értékesítés ösztönző akciók

Szakmai elismerések: „Az év humán csapata 2010” – IVM Bridge által meghírdetett pályázaton első helyezés az ÉRTED Akadémia projekttel
Dalkia cégcsoporton belül „Év legjobb projektje az átjárhatóság kategóriában” – 2010 (ÉRTED Akadémia)