Menedzserképző Központ III. HR Konferencia
2013. október 3. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Semjén Andrea
VÉGZETTSÉG
1989-1992: Külkereskedelmi Főiskola, Budapest
Német és francia idegennyelvű levelező szak
1993: COPERNIC program, Párizs
1 éves menedzsment képzés
2006-2008: Master of Business Administration
Humán menedzsment, Minőség- és termelésmenedzsment szakirányok
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Nyelvtudás: Német tárgyalási szint
Francia tárgyalási szint
Angol tárgyalási szint
Spanyol társalgási szint
SZAKMAI TAPASZTALAT
2001 - Dalkia Energia ZRt. (korábbi Prometheus ZRt.), Budapest
francia Dalkia cégcsoport magyarországi leányvállalata
2008 - Humán erőforrás igazgató
Beosztott HR munkatársak száma: 7 fő
Kiemelt projektek 2010-2012:
-
-
-
- karrier- és utánpótlás menedzsment program indítása a stratégiai szempontból prioritást élvező munkakörökben („Talentum”)
- vezetői és értékesítési tréning-sorozat 60 munkatárs számára belső tréningekkel és készségfejlesztéssel („ÉRTED Akadémia”), a program hazai és nemzetközi szakmai díjat is nyert
- kollektív ösztönzési rendszer kialakítása a cégcsoport minden dolgozójára egységes elvek mentén
- a piaci és tulajdonosi elvárásokhoz alkalmazkodó, rugalmas és hatékony szervezeti működés kialakítása, szervezetfejlesztés
- a belső csapatépítést és a külső megítélésünket egyaránt elősegítő, önkéntességi alapon végzett társadalmi munka megszervezése („TEAM nap”)
-
-
2003 - 2007 Humán erőforrás és kommunikációs igazgató
2001 - 2003 Kommunikációs igazgató
Direkt marketing és brand építés a legfontosabb piaci szegmensekben: közigazgatás, egészségügy, önkormányzati szektor, ipar
Public relations
Belső kommunikáció és rendezvényszervezés
2000 - 2001 DDB, Budapest
Delhaize csoport kiemelt ügyfélkapcsolattartója
Marketing és értékesítési akciók koordinálása, megvalósítása a Csemege Julius Meinl, Match, Smatch, Jééé és Alfa hálózatokban
1993 - 2000 TOTAL Hungária Kft., Budapest
Marketing és kommunikácisó igazgató
Magyarország töltőállomás piacán az első törzsvásárlói kártyarendszer kidolgozása, ennek országos bevezetése és reklámkampánya („Pont, ami kell”)
Szponzorációs tevékenység, értékesítés ösztönző akciók
Szakmai elismerések: „Az év humán csapata 2010” – IVM Bridge által meghírdetett pályázaton első helyezés az ÉRTED Akadémia projekttel
Dalkia cégcsoporton belül „Év legjobb projektje az átjárhatóság kategóriában” – 2010 (ÉRTED Akadémia)