Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferencia
2015. április 15. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Hunyad Viktor
CRM és IT igazgató, Crane
A Crane-hez 2011-ben csatlakozott a CRM és hűségprogramok, valamint ezek háttérrendszereinek felelőseként. Korábban az Opel Southeast Europe Kft.-nél az IT, majd a CRM és online területek felelőse volt a kelet-európai régióban 15 éven keresztül. Főbb kompetenciái a CRM- és hűségprogramok tervezése, marketing támogató IT rendszerek tervezése és építése, üzleti folyamatok elemzése és javítása, valamint adattárházak és reporting rendszerek tervezése és telepítése.
Az általa vezetett projektek között van az Opel Europe számára 14 országban nyújtott komplex CRM szolgáltatás, a Művészetek Palotája hűségprogram- és CRM rendszerének kiépítése és üzemeltetése, valamint a Fotex csoport teljes körű CRM és adattárház auditja.