Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferencia

2015. április 15. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Matskási Zoltán

Matskási Zoltán

közgazdász

2003 óta foglalkozik trade és brand marketinggel multinacionális FMCG cégeknél, többek között a Nestlénél és a Marsnál. 2009 óta a Coca-Cola trade marketing csapatában vezető, először a kiskereskedelmi trade marketinget, később a vevői marketing csapatot írányítja. Feladatába tartozik az üdítőital portfólió bolti marketing stratégiája, a kiemelt kiskereskedelmi láncokkal közös marketing-programok kidolgozása, a promóciós stratégia kialakítása. Vezetése alatt számos szakmai díjat nyert a csapata, Az év promóciója (Trade Magazin) versenyen 2011 óta folyamatosan minden évben 1. vagy 2. helyezett, míg 2014-ben a Tesco ‘Best Supplier’ elismerésben részesítette a közös marketing programok kivitelezéséért.