Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferencia
2015. április 15. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Nagy Márton
Több, mint 10 éves marketing és kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. Tanulmányait a cambridge-i Anglia Polytechnic University-n master diplomával zárta, international business & marketing szakon. Ezt követően több, mint 5 éven keresztül az MKB Euroleasing több cégének volt marketing managere.
2008 elején a Hungaroringen működő off-road komplexum rendezvényigazgatójaként számos VIP és nagyrendezvény szervezője, a rendezvényiroda vezetője. Egyebek mellett olyan vállalatok számára rendezett vállalati eseményeket, mint a Suzuki Hungary, a Nissan Közép-Kelet Európai Központja, a Siemens, a Shell Hungary, az MAN vagy a KIA Hungary.
Ezt követően 2009-ben FMCG brandekkel kezd foglalkozni és csatlakozik a deepblue Networks ügynökséghez, ahol global account director-ként a nemzetközi Imperial Tobacco több márkájának (többek között a West brandnek, mely a cégcsoport kiemelt nemzetközi stratégiai márkája) globális brand-kommunikációjáért felel, beleértve a márka globális aktivációját a világ mintegy 60 országában.
Emellett a Külkereskedelmi Főiskola rendszeres vendég előadója, államvizsga-elnöke és 2007 óta a Hinora Marketing Group stratégia projekt tanácsadója. 2014 októbere óta a cég kreatív és stratégiai igazgatója.