TABU TÉMÁK ERP BEVEZETÉS KAPCSÁN ■ A BEVEZETÉS CÉLJÁT MEGHIÚSÍTÓ HIBÁK ELKERÜLÉSE ■ A VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZEREK FEJLESZTÉSE ■ ERP SIKEREK ÉS KUDARCOK A GYAKORLATBAN ■ A VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER KIVÁLASZTÁSA A GYAKORLATBAN ■ TRENDEK ÉS VÉLEMÉNYEK


Tisztelt Hölgyem/Uram,

ezúton szeretnénk Önt és kedves Munkatársait meghívni a 2013. szeptember 19-én (csütörtök), Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben megrendezésre kerülő eseményünkre, melynek fókuszában a vállalatirányítási rendszerek állnak. A konferenciára a közép- és nagyvállalatok logisztikai, ellátási láncért felelős, termelési vagy gazdasági területen tevékenykedő vezetőit, és további munkatársait várjuk, emellett a logisztikai szolgáltatásokat biztosító cégek képviselői számára is érdekes lehet a rendezvény.

Gyakorlatilag ma már minden vállalat alkalmaz vállalatirányítási rendszereket. Sokan nagyon magas összegeket költenek rá, mégis problémák tömkelege áll a felhasználók előtt. Bár sokban segítik is az ERP-k a cégeket, mégis gyakran egyáltalán nem úgy használják azokat, ahogy kell.
Számtalanszor előfordul, hogy a felhasználók alávetik magukat a rendszereknek, és a folyamataikat változtatják meg csupán azért, hogy használni lehessen a nem mindig könnyen kezelhető ERP-ket - bonyolítva az amúgy logikus munkafolyamatokat.

A Menedzserképző Központ rendezvénye szakít az eddig megszokott vállalatirányítási konferenciákkal. Célunk az, hogy az eddig tabunak számító témákat feszegetve, őszintén szóljunk a valós problémákról, illetve tiszta vizet öntsünk a pohárba a vállalatirányítási rendszerekkel kapcsolatban. A rendezvény utat mutat a vállalatoknak, hogyan élhetnek túl az ERP-k világában, górcső alá kerül többek között az, hogy miért és mikor éri meg bevezetni egy rendszert, mire kell ügyelni a bevezetés során, mire készüljenek fel, illetve hogyan ismerjék fel, hogy az jól működik. A vállalatok feladata pedig az, hogy megtalálják, miben nyújt segítséget számukra egy ERP, hogyan kezeljék helyén a rendszert.

A konferencia részvételi díja: 27 000 Ft + áfa

Kedvezmények:
Szeptember 11-ig (szerda) történő jelentkezés esetén 5% kedvezmény
■ Egy szervezettől, két vagy több fő regisztrációja esetén 5% kedvezmény
A különböző kedvezmények összevonhatóak!

A konferenciáról bővebben a honlapunkon olvashat, ahol lehetőség van a regisztrációra is.

Bízunk benne, hogy a rendezvény programja elnyeri tetszését, és a hallgatóság soraiban köszönthetjük Önt és kedves Kollégáit! Kérdései, kérései esetén, állunk rendelkezésére!

Üdvözlettel:

Ács Nóra
ügyvezető igazgató
Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.

Tel./fax: + 36 1 872 2187
Mobil: + 36 70 264 3146
Iroda: 1092 Budapest, Hőgyes E. u. 13. 3/19., 119 kcs.
Székhely: 1116 Budapest, Kondorosi út 10/a. A ép. 7/8.
E-mail: acs.nora@menedzserkepzokozpont.hu
Web: www.menedzserkepzokozpont.hu
logo

Arany támogató

R&R
                            Software Zrt.

Kiemelt szakmai partner

Adversum Kft.

Szakmai partnerek

BI-KAMLBKTVRHMSZLSZSSZMagyar Reklámszövetség

Együttműködő partner

royalclinics

Technikai együttműködő partner

Bálvány
                            Kft.
Médiatámogatók

esemeny_menedzseruzleti_hirszerzesrendezveny_vilagcvonline2Business
                          TravellerTTGlogisztika.comHR CVbeszerzes.hu

Ha nem jelenik meg megfelelően levelünk, kérem, látogasson el a következő oldalra:
http://menedzserkepzokozpont.hu/meghivo/logisztika/dm.html

Amennyiben nem kíván további rendezvény meghívót kapni, kérjük, küldjön levelet „Leiratkozás” tárggyal az info@menedzserkepzokozpont.hu címre.