A telefonon történő kommunikációnak létfontosságú szerepe van a vállalati arculat és a személyes márka megítélésében, a meglévő ügyfelek megtartásában és az új ügyfelek megnyerésében is. Vegyen részt előadásunkon, melynek hatására nő a résztvevők magabiztossága, pozitív megerősítéseket kapnak, és átfogó és rendszerezett tudáshoz jutnak. A képzésen számos gyakorlati példát mutatunk! Az előadás mindenki számára hasznos, aki napi munkája során rendszeresen használja a telefont kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz. A tematikából - A helyes szemléletmód „háromszöge” • a céges image alkotóeleme • szimpátia és hitelesség kialakítása • csapatmunka - Az ügyfélkezelés „mérföldkövei” a telefonos kommunikációban - egyedi 5 lépcsős modell bemutatása - A hatásgyakorlás 3 pillére telefonon: hangulat, hanghordozás, szóbeliség - Verbális fordulatok az ügyfélközpontú kommunikációhoz - Gyakorlati tanácsok a panaszkezeléshez - Ötletek, tanácsok, útmutató Az előadás különösen ajánlott
az értékesítés, a marketing, illetve az
ügyfélszolgálat területén tevékenykedő
szakembereknek, ügyfélmenedzsereknek.
|
||
Részvételi díj 21 000 Ft + áfa az Open Gates Hungary Kft. partnerei, ügyfelei, illetve a www.uzletihirszerzes.hu, a www.esemenymenedzser.hu, és a www.rendezvenyvilag.hu olvasói részére Előadó: Németh Attila, telefonálási specialista (www.telefonalas.com) |
|
|
Kérdései esetén készséggel állok rendelkezésére: Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. Ács Nóra, ügyvezető igazgató Tel./fax: + 36 1 872 2187 ■ Mobil: + 36 70 264 3146 E-mail: acs.nora@menedzserkepzokozpont.hu Web: www.menedzserkepzokozpont.hu |
Iroda:
1092 Budapest, Hőgyes E. u. 13. 3/19., 119 kcs.
■ Székhely: 1116 Budapest,
Kondorosi út 10/a. A ép. 7/8.
|
|