dijmenteskonzultacio

dijmenteskonzultacio

Home-office kihívások, megoldások

Menedzserképző Központ Online Képzések

2020. április 22., április 29., május 6.

Az esemény részvételi díja: 12 000 Ft + áfa

A webináriumok részvételi díja: 23 000 Ft + áfa / képzés

 

A képzések témái szorosan kapcsolódnak egymáshoz, de nem épülnek egymásra, így az alkalmakra külön-külön is lehet regisztrálni. Mindhárom képzésen történő részvétel esetén a díj 48 000 Ft + áfa/fő.

A rendezvényre regisztráló HR szolgáltatók és tanácsadók, illetve coachok, trénerek részére különböző árszabások vonatkoznak, a díjazásról és a kedvezményekről a jelentkezési felületen tájékozódhatnak!

Technikai információk: Az online előadáson való részvételhez nem szükséges mikrofon és webkamera, azonban a webináriumokhoz, azok interaktív jellege miatt mikrofon szükséges és webkamera használata javasolt. A képzésekhez a Zoom nevű meeting szoftvert használjuk.

 
 

A képzések vezetői
A DEVELOR, Európa vezető tréning-tanácsadó cégének szakértői: Béres Károly, tréner és Bánfai Zoltán, senior tréner, DEVELOR Zrt. (www.develor.hu)



A HOME-OFFICE MUNKA KIHÍVÁSAI ÉS MEGOLDÁSOK

Időpont: 2020. 04. 22. (szerda)
Időtartam: 9.00 - 10.30 (szünet nélkül)

Részvételi díj: 12 000 Ft + áfa  /április 15-ig (szerda): 9 900 Ft + áfa/

Alkalmazott módszer: online előadás kérdezési lehetőséggel
Az előadás épít a DEVELOR közel 30 éves felnőttképzési és prezentációs gyakorlatára.


A koronavírus érkezése több millió munkavállalót új környezetbe kényszerített: home office-ból végzi a mindennapi munkáját. Hogyan tudunk zökkenőmentesen átváltani az új munkamódra és miként lehet fenntartani a hatékonyságot? Hogyan tudunk kapcsolatot tartani a fizikailag távol lévő vezetőkkel és munkatársakkal? Az előadás az „új valósággal” kapcsolatos kihívásokra hívja fel a figyelmet és ad gyorsan bevezethető tanácsokat és tippeket mindenki számára.

Az előadás új ismeretekkel és praktikus megoldásokkal, ötletekkel vértezi fel a résztvevőket a munkatársak megtartása, motiválása és elkötelezetté tétele érdekében.

Kinek javasoljuk a programot?
● Bárkinek, aki jelenleg home office-ban dolgozik vagy várhatóan így fog dolgozni
● Vállalatvezetőknek, szakmai vezetőknek
● Vállalati HR szakembereknek, HR vezetőknek, HR Business Partnereknek
● Vállalati képzési szakértőknek

Az előadás témái
● A megváltozott új valóság
● Mi az a VUCA?
Kihívások a távoli munkavégzésben
Hatékonyság munkahelyi környezetben
● A hangulatmenedzsment eszközei
● Digitális detox

 
 

A HATÉKONY MUNKAVÉGZÉS ESZKÖZEI TÁVMUNKÁBAN

Időpont: 2020. 04. 29. (szerda)
Időtartam: 9.00-13.00 (30 perces szünettel)
Maximális létszám: 30 fő

Részvételi díj: 23 000 Ft + áfa  /április 15-ig (szerda): 19 900 Ft + áfa/

Alkalmazott módszer: virtuális tréning interaktív blokkokkal
A webinar épít a DEVELOR közel 30 éves felnőttképzési és prezentációs gyakorlatára.


A technológiai fejlesztések egyre több ember számára teszik lehetővé a távolról végzett munkát, a home office-t világszerte. Nem számít, hogy a távoli munkavégzés tudatos döntésen alapul, kényszer eredménye vagy válasz egy olyan válságra, mint amilyenben most élünk. A távoli munkavégzésnek számos előnye van, ám számos kihívást is jelent.

Programunk hasznos tippeket és tanácsokat nyújt a résztvevőknek arra vonatkozóan, hogyan lehet a legtöbbet kihozni magukból, és miként lehet hatékonyan dolgozni otthoni körülmények között is. A tréning végeztével a résztvevők azonnal be tudják építeni a tanultakat a gyakorlatba.

Kinek javasoljuk a programot?
● Bárkinek, aki jelenleg home office-ban dolgozik vagy várhatóan így fog dolgozni
● Vállalatvezetőknek, szakmai vezetőknek
● Vállalati HR szakembereknek, HR vezetőknek, HR Business Partnereknek
● Vállalati képzési szakértőknek

A webinar témái
● A távmunka előnyei és kihívásai
Tudatos és hatékony feladat- és időgazdálkodás home office-ban
● A munka-magánélet egyensúly megőrzése home office-ban
Kommunikációs és együttműködési elvek távmunkában
● Tippek és trükkök
● Legjobb gyakorlatok

 
 

VEZETŐI FELADATOK VIRTUÁLIS CSAPATOK IRÁNYÍTÁSÁBAN

Időpont: 2020. 05. 06. (szerda)
Időtartam: 9.00-13.00 (30 perces szünettel)
Maximális létszám: 30 fő

Részvételi díj: 23 000 Ft + áfa  /április 15-ig (szerda): 19 900 Ft + áfa/

Alkalmazott módszer: virtuális tréning interaktív blokkokkal
A webinar épít a DEVELOR közel 30 éves felnőttképzési és prezentációs gyakorlatára.


Napjainkban kiemelten fontos készség az otthonról dolgozó munkatársak vezetése, motiválása. Nincs is nagyobb kihívás, mint vezetőként megteremteni az elkötelezettséget most, amikor az „abnormális” az „új normális”, és amikor a régi rutinok jóformán semmit sem érnek.
Online tréningprogramunk segít a vezetőknek megbirkózni a jelenlegi váratlan helyzettel, amikor az emberek home office-ból, távmunkában dolgoznak, és az egész környezet bizonytalan, kiszámíthatatlan, folyamatosan változó.

A virtuális tréningünk olyan vezetési rutinokról és stratégiákról szól, amelyek célja az emberek motiválása, építve a technológia nyújtotta előnyökre.

Kinek javasoljuk a programot?
● Bárkinek, aki jelenleg home office-ban dolgozó munkatársakat vezet
● Vállalatvezetőknek, szakmai vezetőknek
● Vállalati HR szakembereknek, HR vezetőknek, HR Business Partnereknek
● Vállalati képzési szakértőknek

A webinar témái
Vezetői rutinok home office-ban dolgozók és távoli csapatok esetén
Motiváció és a munkatársak elkötelezettsége az eredményesség érdekében
● Az eredményességet támogató technológia használata (kommunikáció, támogatás, kontroll)
Érzelmek és stressz kezelése, értékelése
● Tippek és trükkök
● Legjobb gyakorlatok

 
 

A képzések a DEVELOR szakmai vezetésével kerülnek megrendezésre,
a programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!