dijmenteskonzultacio

dijmenteskonzultacio

„Az alfától a veteránig - generációk szakmaközi szemmel”

Menedzserképző Központ Konferencia

2019. szeptember 24. (kedd)
Budapest, Expo Congress Hotel

Az esemény részvételi díja: 24 900 Ft + áfa

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 19 500 Ft + áfa / fő a részvételi díj!

Csatlakozzon kiállítóként, szponzorként vagy egyéb partnerként (keresztmarketing partner, médiatámogató) a konferenciához!
További részletek: Ács Nóra ügyvezető igazgató, 70/264-3146

 
 

Konferencia vállalatvezetőknek, menedzsereknek, marketing- és HR-szakembereknek

Generációk online és offline térben - bemutatjuk a generációkat a munkaerőpiacon, illetve fogyasztóként és vállalatok ügyfeleiként egyaránt. Az eseményen szó lesz az alfa generációról, a Z, az Y, az X generációról, a baby boomerekről, és a veteránokról is!

Mobilon lógó huszonévesek és könyvet lapozgató hatvanasok. Agresszív piacszerzési stratégiákban hívő harmincasok és a „lassú víz partot mos” elvét követő ötvenesek. Generációk egymás mellett, akiknek első ránézésre nem sok közös témájuk lehet. A társadalom mégis működik, aminek a titka a kooperáció. Az együttműködés. Talán csak ritkán gondolunk bele abba, hogy milyen fontos szavai ezek létünknek. Az együttműködés, a közös munka ugyanakkor - ahogyan ezt naponta tapasztalhatjuk - nem mindig magától értetődő. Különböző kompetenciák, különböző problémakezelési attitűdök keverednek akár egy közös cél elérésére létrejött szervezetben is. Jó hír viszont, hogy a kooperáció tanulható, gyakorolható!

A Menedzserképző Központ konferenciájával az együttműködés természetes közegét modellezi majd: vállalatvezetők, menedzserek, HR-esek és marketingesek együtt merülhetnek el a generációs együttműködés kérdéseinek tanulmányozásában - ha úgy tetszik, kooperálva a közös cél érdekében. Mert a cél természetesen minden szakma képviselője számára ugyanaz: megérteni az egyes generációk nyelvét, céljait, motivációit. Megérteni ezeket a tényezőket, hogy aztán együtt, egy tökéletesebbre csiszolt cégben, tökéletesebbre csiszolt termékkel hódítsák meg a legkülönbözőbb generációkat.

 
    8.45 – 9.15     Regisztráció    
               
    9.15 – 9.20     Moderátori köszöntők
Lipcsei András ügyvezető igazgató, Dr. Pendl & Dr. Piswanger Int. Kft.
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
   
               
    9.20 – 9.45     GENERÁCIÓK A DIGITÁLIS VILÁGBAN
X, Y, Z - mindhárom generációról elmondható, hogy tagjai legalább 90 százaléka használja az internetet, ám mivel a három nemzedék eltérő életszakaszban ismerkedett meg a digitális világgal, így nem meglepő, hogy másképp viszonyulnak a technológiához és a digitális eszközökhöz. Másra és máshogy használják az online szolgáltatásokat, a közösségi médiát, vagy a különböző kütyüket, de a hagyományos, offline média is eltérő szerepet tölt be az életükben. Az előadás ezekre a különbségekre világít rá az NRC friss kutatási adatainak felhasználásával.
Kurucz Imre ügyvezető, NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft.
   
               
   

9.45 – 10.10

    A GENERÁCIÓK ÉRTELMEZÉSE A 21. SZÁZADBAN – 20. VS. 21. SZÁZADI ATTITŰDÖK A GENERÁCIÓK RENDSZERÉBEN
Mik az egyes generációk stílusjegyei? Mi a motivációjuk? Mi frusztrálja őket? Mi az érdeklődésük? Mi a napirendjük, és mik a szabadidő-eltöltési szokásaik?
Iglódi Csaba alapító, Parkway5521
   
               
    10.10 – 10.55     GENERÁCIÓK A MUNKA VILÁGÁBAN panelbeszélgetés Moderátor: Lipcsei András ügyvezető igazgató, Dr. Pendl & Dr. Piswanger Int. Kft.

A témákból: A generációk munkahely választási szokásai; Mit jelent a különböző generációk számára a szerethető munkahely és a cégkultúra? Meddig maradnak a generációk egy munkahelyen? Mit várnak el a munkaadóktól, mivel lehet őket leginkább motiválni, elkötelezetté tenni, megtartani és hogyan lehet a teljesítményüket növelni? Generációk megszólítása - employer branding - personal branding - work-life balance - flow; Az életkori sokszínűség üzleti előnyei, a generációk integrálása a munkahelyi környezetbe; Kormenedzsment – idősebb munkavállalók hatékony foglalkoztatása; Generációk közötti együttműködés és tudásátadás menedzselése a gyakorlatban

Résztvevők:
Bába-Szabó Magda HR és kommunikációs igazgató, Generali Biztosító Zrt.
Bőhm György HR főigazgató-helyettes, Magyar Posta Zrt.
Szabó Csaba vezérigazgató, DEVELOR Tanácsadó Zrt.
Honti Dániel ügyvezető igazgató, tulajdonos, HD-Honti Nyomda
Hevesi Lia munka- és szervezetpszichológus, life coach, tréner, Profiles International Hungary Kft.
   
               
    10.55 – 11.25     Kávészünet    
               
   

11.25 – 11.50

    GENERÁCIÓS KÖRKÉP MARKETINGES SZEMMEL
A generációk vásárlási szokásai; különbségek a vidéki és a városi vásárlók között; fizikai és internetes vásárlás; platform-, eszköz- és applikációhasználat; Milyen célra használják a világhálót a generációk, mit néznek rajta? A generációk online aktivitásának megoszlása
Kuti Géza kutatási vezető, iNOW RESEARCH
   
               
    11.50 – 12.35     GENERÁCIÓK, REKLÁMOK, VÁSÁRLÁSOK  

- panelbeszélgetés

Moderátor: Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.

A témákból: A digitális átalakulás hatása a generációkra, digitális csatornák és eszközök; Trendteremtő generációk? Generációk, márkák, influencerek, reklámok; Reklámvakság

Résztvevők:
Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport
Bayer Bence marketing- és kommunikációs igazgató, Mellow Mood Hotels
Honti Dániel ügyvezető igazgató, tulajdonos, HD-Honti Nyomda
Dr. Papp-Váry Árpád dékán, Budapesti Metropolitan Egyetem, Turizmus és Marketing Intézet; alelnök, Magyar Marketing Szövetség
Kuti Géza kutatási vezető, iNOW RESEARCH
   
               
    12.35 – 13.00     A GENERÁCIÓK KOMMUNIKÁCIÓS IGÉNYÉNEK VÁLTOZÁSA – VAN MIÉRT IZGULNI?
Mást se hallani a konferenciákon, mint hogy az Y és a Z generáció teljesen más – mást akar, máshogy lehet megszólítani – , mint az előző generációk, s ezáltal egy nagy fekete doboz, aminek a működési mechanizmusát senki sem tudta megfejteni. Tényleg így van? Mi az, ami nem változott és mi az, ami változott a fiataloknak szóló fogyasztói / ügyfél ill. munkavállalói kommunikáció tekintetében a korábbi évekhez képest? – erre keressük a választ.
Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport
   
               
    13.00 – 13.30     KÉRDEZZÜK MEG ŐKET! – interaktív beszélgetés a generációk egy-egy képviselőjével, a résztvevők bevonásával    
               
    13.30 –     Programzárás    
               
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

A szálloda előtt díjmentes parkolási lehetőség biztosított!